Cottus – Samen meer bereiken

Unieke campagne voor meer naamsbekendheid

Als technisch dienstverlener met vestigingen in Almelo, Almere, Apeldoorn, Heerenveen, Helmond, Hoogeveen en Groningen begeeft Cottus zich in een drukbezette markt. Het aantrekken van goed technisch personeel is één van de grootste uitdagingen om de markt goed te kunnen blijven bedienen. Om deze uitdaging het hoofd te bieden riep Cottus de hulp in van GI Business Promotors in. De vraag: hoe kunnen wij meer naamsbekendheid generen om meer goed personeel aan te trekken? Als eerste stap heeft GI Business Promotors ingezoomd op de vraag: wie is Cottus en wat maakt Cottus uniek. Het bedrijf is vernoemd naar de mythische figuur Cottus. Deze reus met honderd handen en vijftig hoofden staat bekend om zijn kracht en strijdlust. Cottus staat daarmee symbool voor de kernwaarden van de organisatie: Ondernemend, Persoonlijk, Passievol, Vernieuwend en Ontwikkelend. De kernwaarde ‘persoonlijk’ vormt de basis voor de campagne die GIBP voor Cottus heeft ontwikkeld en gelanceerd. Vanuit een analyse van de ‘Cottus-mens’’ is de campagne ‘Sandor zoekt’ ontwikkeld.

“De campagne die GIBP voor ons heeft ontwikkeld en uitgerold heeft tot groot succes geleid. Door de juiste vragen te stellen en met ons mee te denken hebben we samen echt iets goeds bereikt. Ze hebben onze vraag en business echt goed begrepen.”

Sandor
CASE 1/5
Copyright - GI Business Promotors 2018